Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Vul je gegevens in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Plaats je bestelling door op ‘Betalen’ te klikken

Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om een aankoop te doen. Wel is het gemakkelijk om een account aan te maken, zodat jij inzicht hebt in jouw bestellingen!

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om je gegevens te wijzigen. We verzoeken je dan zo snel mogelijk een mail te sturen naar klantenservice@swimessentials.nl. We zullen er alles aan doen om je te helpen en het op te lossen, maar het kan soms zo zijn dat het al te laat is.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.

VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €5,95 in Nederland en €7,95 in België. In beide landen is het verzenden gratis, als de bestelling boven de €50,- uitkomt. We proberen de kosten zo laag mogelijk te houden!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij ons geldt: binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Dit geldt voor zowel in Nederland als in België. In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren, omdat er vertraging is opgelopen bij DHL/PostNL/DPD. Heb je het pakket na 2-4 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl.

Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket meegegeven wordt aan PostNL/DHL/DPD. In deze mail staat je Track & Trace code waarmee jij jouw pakketje kunt volgen.

Als PostNL/DHL/DPD het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer). Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je krijgt een mail, nadat je pakket is verzonden, met daarin de tracking code waarmee je de verzending kan volgen.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of je mailadres klopt.

BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen, bij iedere betaalmethode horen bijhorende payment fees:

  • iDeal 
  • Mister Cash/Bancontact 
  • Visa  
  • MasterCard 
  • Paypal 
  • Afterpay

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd.

Belangrijk: Alleen ongebruikte of defecte artikelen kunnen worden geretourneerd! 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 werkdagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt over een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl. voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

 

 

Business to Business

Klik hier voor meer informatie over het inkopen van alle Swim Essentials voor jouw winkel!