Bestellen & Betalen
Bij Swim Essentials maken we shoppen niet alleen makkelijk, maar ook leuk! Van zwembandjes tot opblaasbare unicorns – alles is zo besteld! Lees hieronder hoe je binnen no-time je bestelling plaatst en veilig betaalt.
Hoe plaats ik een bestelling?
Bij Swim Essentials kun je één of meerdere artikelen opzoeken door gebruik te maken van de categorieën of de zoekbalk. Ook kun je zoeken via Collections naar de verschillende productfamilies die we bij Swim Essentials hebben.
Zodra je het gewenste artikel hebt gevonden, klik je erop om naar de productpagina te gaan. Kies de gewenste maat en plaats het artikel in je winkelwagen door op 'In winkelwagen' te klikken. Klik vervolgens op 'Bestellen'.
Op de afrekenpagina vul je je gegevens en gewenste betaalmethode in. Klik linksonder op 'Bestelling nakijken' en, wanneer je gegevens correct zijn, op 'Nu betalen'. Jouw bestelling is geplaatst! Je ontvangt een bevestiging via e-mail.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalen kan bij ons via iDeal, Mister Cash/Bancontact, Visa, MasterCard, PayPal en Klarna. In sommige gevallen kunnen betalingen met Creditcard of Klarna worden geweigerd. De reden voor deze weigering is voor ons niet zichtbaar. Voor vragen hierover raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice van je creditcardmaatschappij of Klarna.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?
Zie je toch graag wijzigingen in jouw bestelling of wil je jouw bestelling liever annuleren? Dat vinden wij natuurlijk erg jammer, toch helpen we je graag verder om jouw bestelling te wijzigen of annuleren. Neem binnen een uur telefonisch contact op met onze Klantenservice, dan proberen we de verwerking van je bestelling nog te stoppen. Mocht dat niet meer lukken, dan kun je je bestelling gewoon retourneren, zolang het product in de originele, onbeschadigde verpakking zit. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Mijn bestelling is geplaatst, wat nu?
Als je bestelling goed is doorgekomen, ontvang je een bevestiging via e-mail. Je bestelling wordt doorgegeven aan ons magazijn en zij maken jouw bestelling klaar voor verzending. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een bevestiging via e-mail. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Controleer dan je ongewenste mail. Als je hem daar niet kunt vinden, is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Stuur gerust een e-mail naar onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl, dan kijken we het voor je na!
Verzending & Levering
Bij Swim Essentials doen we er alles aan om jouw favoriete zomerproducten zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen! Lees hierlangs hoe onze bezorging werkt, zodat jij weet wanneer je die toffe zwembandjes, vrolijke opblaasbare dieren, of ander zomers plezier kunt verwachten.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf €35 worden gratis bij jou thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de €35 bedragen de verzendkosten €4,50.
Wat is de levertijd?
Heb je doordeweeks voor 14:00 uur besteld? Dan zorgen wij ervoor dat het pakketje dezelfde dag nog wordt verzonden.
Bestel je tussen 14:00 en 23:59 uur, dan wordt je pakketje de dag erna direct in behandeling genomen en wordt het binnen 24 uur naar je verzonden.
Bestellingen die je na 17:00 uur op vrijdag, zaterdag of zondag plaatst, worden op maandag ochtend meteen in behandeling genomen en binnen 24 uur naar jou verzonden.
Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging met daarin jouw trackinggegevens vanuit de bezorgdienst zodra het pakket onderweg is. Op deze manier kun je je bestelling zelf gemakkelijk volgen. In sommige gevallen kan het iets langer duren vanwege een vertraging bij de bezorgdienst. Mocht je je bestelling na 2-4 werkdagen nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl.
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
Soms kan het voorkomen dat een artikel een iets langere levertijd heeft. Als dit het geval is, laten we je dat altijd weten op de productpagina en in je bevestigingsmail. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan!
Soms kan er vertraging ontstaan bij de vervoerder, hier hebben wij helaas geen invloed op. Volg daarvoor altijd de Track & Trace code, mocht je hier na 3 dagen geen statusupdate meer zien, neem dan contact met ons op. Als de levering langer dan één week duurt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@swimessentials.nl.
Ruilen & Retourneren
Heb je iets besteld, maar ben je toch van gedachten veranderd? Geen probleem! Bij Swim Essentials heb je 14 dagen om je items naar ons terug te sturen – zonder gedoe, zodat je snel verder kunt genieten van de zomer!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Heb je iets besteld, maar ben je toch van gedachten veranderd? Geen probleem! Bij Swim Essentials heb je 14 dagen om je items naar ons terug te sturen – zonder gedoe, zodat je snel verder kunt genieten van de zomer! De artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt zijn.
Volg de stappen op ons retourportaal om je retour in orde te maken. Vraag bij het retourneren van je bestelling altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niets voor je doen. Mocht het niet lukken om via het retourportaal je retour aan te melden, dan kun je het pakketje afgeven bij een verzender naar keuze naar De Beverspijken 205221 ED 's-Hertogenbosch, Nederland.
Hoe word ik terugbetaald?
De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop je hebt afgerekend. Als je via iDeal hebt betaald, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Indien je hebt betaald met Creditcard, dan wordt je terugbetaling hierop teruggeboekt. Als je via Klarna hebt betaald, wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen van het totaalbedrag in mindering gebracht.
Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug?
We snappen dat je zo snel mogelijk je geld terug wilt. Daarom storten we binnen 14 dagen nadat we je retourzending hebben ontvangen het geld terug. Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt, tenzij we iets anders hebben afgesproken.
Let op: als een artikel is gebruikt op een manier die verder gaat dan nodig was om het te beoordelen, kan het zijn dat we een deel van het aankoopbedrag moeten inhouden. We raden daarom aan om alles in de originele verpakking terug te sturen. Zonder originele verpakking kan de waarde van het product dalen.
We kunnen wachten met terugbetaling totdat we het artikel hebben ontvangen, tenzij je ons een verzendbewijs kunt laten zien.
Mijn bestelling is verkeerd, beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?
Heb je een beschadigd verkeerd artikel ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en dat lossen we graag voor je op! Neem direct contact met ons op via klantenservice@swimessentials.com of stuur ons een berichtje via WhatsApp op +31 73 711 3710 inclusief foto’s of video’s van het defect. We helpen je graag verder.
Als je het product bij een van onze retailpartners hebt gekocht, neem dan direct contact op met de winkel waar je het hebt aangeschaft.